Potrebujete pomoc? Zavolajte nám!
Žádné produkty
Ceny sú s DPH
Vždy si na Vás urobíme čas. Poradíme Vám s výberom tovaru, vhodného príslušenstva a doplnkov, vrátane kontroly objednávky. Ak nebudeme momentálne na mieste môžete nás kontaktovať prostredníctvom žiadosti o zavolanie pomoci chatu.
Myslíme na Vás ale momentálne zrejme pracujeme nad vybavovaním objednávok. V čo najkratšom čase sa s vami budeme snažiť znovu spojiť.
Všetky Vaše otázky sa snažíme riešiť v čo najkratšom čase. Otázky vybavíme najdlhšie do 4 hodín od ich obdržania. Žiadosť o zavolanie vybavujeme do 2 hodín od prijatia požiadavky
Papierovú faktúru odosielame s tovarom. Po vytvorení objednávky odosielame potvrdzovací email s faktúrou a návodom na použitie matraca.
Termín dodania je individuálny a je uvedený pri každom tovare. Pokiaľ je tovar skladom, bude Vám doručený do 1 - 3 pracovných dní od objednania. V opačnom prípade je uvedený predpokladaný termín dodania, ktorý Vám v čo najkratšej dobe upresníme a potvrdíme
Pri objednaní viac ako 10 ks sa dopravné počíta podľa váhy objednávky a objemu.
Podrobnejšie informácie nájdete v sekcii doprava a platba
Áno, o odoslaní tovaru Vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom a v deň doručenia budete kontaktovaní prepravnou spoločnosťou o čase doručenia zásielky
Tovar Vám môžeme doručiť po dohovore podľa Vašich požiadaviek, požadovaný deň dodania napíšte do poznámky v objednávke, bohužiaľ konkrétny čas dodania nemožno vopred určiť.
Na presnom času doručenia Vašej zásielky sa môžete dohodnúť s prepravcom počas telefonického avíza
Menšie zásielky odosielame cez prepravnú spoločnosť Intime a sú balené na polovicu. Tovar väčších rozmerov odosielame cez spoločnosť Top Trans. Matrace sú voľne loženom stave.
Áno, tovar je možné vyzdvihnúť osobne na našu pobočke v Bratislave. Kamenná predajňa: Mlynské nivy 70, 821 05 Bratislava-Ružinov
Parkovanie zadarmo
od 9h do 17h Pondelok- piatok.
Vo chvíli, kedy je tovar pripravený k odberu, budete kontaktovaní mailom.
Áno, máte právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy do štrnástich dní od prevzatia tovaru. Tovar nesmie byť akokoľvek poškodený a nesmie javiť známky opotrebenia a používania.
Vrátený tovar starostlivo zabaľte, najlepšie do pôvodného obalu alebo do 2 x igelitu aby matrac nebol náhodou poškodený pri doprave.
Na matrac dajte papier s číslom Vašej objednávky a informácie o vrátení / výmena tovaru do 14 dní. Do mailu info@eco-matrace.sk napíšte žiadosť o vrátenie / výmenu tovaru do 14 dní.
Mail musí obsahovať číslo vašej objednávky a číslo vášho účtu pre vrátenie peňazí. V prípade výmeny tovaru aký matrac ste vybrali názov matraca a rozmer.
V prípade, že zásielku odošlete iba v tenkej fólii a zásielka bude poškodená počas dopravy, budeme účtovať poplatky za poškodený tovar.
Pokiaľ k poškodeniu došlo pri preprave prosíme o spätnú väzbu pred prevzatím zásielky.
Ak prevezmete mierne poškodenú zásielku: pri prevzatí spíšte s doručovacím vodičom Zápis o škode. Vo výhrade uveďte poškodenie balíka.
Následne potom skontrolujte obsah a v prípade jeho poškodenia okamžite kontaktujte našu spoločnosť.
Odporúčame vykonať dôkladnú fotodokumentáciu.
Odfotografujte balík pred rozbalením tak, aby na fotografii boli vidieť štítky na balíku, ďalej miesto poškodenia balíka, potom po otvorení balíka aby bolo vidieť uloženie tovaru a jeho obalu a nakoniec poškodenie tovaru.
Snažíme sa o čo najrýchlejšie vyriešenie každej reklamácie. Pokiaľ došlo k poškodeniu pri dodaní - cca 2-3 dni.